100. POST… =)

Huh! Evo ga, masala i 100-ti post..heh

Ja sam hvala Bogu napokon na rastpustu, od juce… =)

Tek sam maloprije ustala, izlazila sam s frendicom, mogu vam rec, bas su mi nedostajali izlasci s drustvom i to… =) Uzivajte i vi dok ste na raspustu… heh

Kad skola pocne…Valja strebat…. 😉

Al sve sto je lijepo kratko traje….

I da vam kazem idite na Neirin blog www.tokiohotelneira.blogger.ba  da glasate da TH dodju u Zagreb… (na kraju bloga)

Neira kaze da je to najblizi grad koji je bio ponudjen, nisu bili ni Beograd ni Sarajevo u ponudi…pa… bolje i zagreb nego nista…ehh

Eto ljubim vas… I da vam jos kazem da Gustav nema onu bolest Tinitus, tako sam procitala, sve je uredu s njim, pa ce TH ici na turneju bez problema =)

Kiss!

 

ivaaa
Volim se druziti,zezati,smijati,=) ne volim dosadu,i kisu...=( Pored TH volim Lafee,Britney,Silbermond... I volim sklapati nova prijateljstva... :) Pisem pjesme, i volim citati knjige (ali lektire NE)-neznam zasto...

16 komentara

  1. HEEEEYYY…. Nek sta malo navratili….. 😀 Ja se bas pitam ,vidi nema ih…. 🙁
    Joj marija nek si vala i ti napravila blog, pa makar…….. hehe…
    a sto si nesrecna……..ma joj suti i ja sam, al ko me pita…….. 🙁
    A slatkice ja evo par dana idem na tvoj blog, cekam novi post, a nista…………..hm……………ajd sacu opet navratit….. Tommy i Billy , ma znam ja da vi znate engleski,
    meni i na nasem promakne slovo, a kamoli na engleskom………..ehhe 🙂
    LJubim vaS, SeE yOU

Komentariši